Jak dokonać zwrotu lub reklamacji - krok po kroku
Jak zareklamować produkt?
Reklamacja produktu obejmuje produkty uszkodzone. Wybierz tą formę zgłoszenia, jeśli zamówiony produkt jest niesprawny i chcesz zrealizować naprawę gwarancyjną, pogwarancyjną lub zgłosić reklamację na zasadach rękojmii.KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz reklamacyjny. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie reklamacyjne mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.
Link do pobrania formularza reklamacyjnego:
KROK DRUGI / Skontaktuj się z serwisem NTT (Autoryzowanym serwisem urządzeń Amazfit)
Kontakt do serwisu:
Serwis NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła
tel. +48 22 773 62 10
e-mail: reklamacje@ntt.pl
KROK TRZECI / Po kontakcie z serwisem i przydzieleniu numeru serwisowego RMA, przygotuj paczkę do wysyłki.
- Nie musisz posiadać oryginalnego opakowania
- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe
- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego
- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze
KROK CZWARTY / Nadaj paczkę na adres serwisu (wspomniany w kroku drugim) dowolnym kurierem lub pocztą. Teraz pozostało czekać na kontakt ze strony serwisu w sprawie Twojej reklamacji. Ten proces trwa zwykle do 5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki
Jak zwrócić produkt?
Zwrot produktu obejmuje produkty które są sprawne lecz chcesz je zwrócić z powodu: niezgodności towaru z umową lub skorzystania z prawa do zwrotu towaru w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz zwrotu. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie zwrotu mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.
Link do pobrania formularza zwrotu:
KROK DRUGI / Po uzupełnieniu formularza, przygotuj paczkę do wysyłki
- Jeśli jest to możliwe, wyślij produkt w oryginalnym opakowaniu
- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe
- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego
- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze
KROK TRZECI / Nadaj paczkę na adres sklepu Amazfit Polska:
Sklep NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła
Teraz pozostało czekać na kontakt ze sklepu z potwierdzeniem otrzymania przesyłki. Proces rozpatrzenia zwrotu trwa zwykle do 3 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Następnie zależnie od decyzji, zostaje zlecony zwrot środków na konto, które powinny pojawić się w ciągu 2 dni roboczych.
Jak dokonać zwrotu lub reklamacji - krok po kroku
Jak zareklamować produkt?
Reklamacja produktu obejmuje produkty uszkodzone. Wybierz tą formę zgłoszenia, jeśli zamówiony produkt jest niesprawny i chcesz zrealizować naprawę gwarancyjną, pogwarancyjną lub zgłosić reklamację na zasadach rękojmii.KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz reklamacyjny. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie reklamacyjne mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.
Link do pobrania formularza reklamacyjnego:
KROK DRUGI / Skontaktuj się z serwisem NTT (Autoryzowanym serwisem urządzeń Amazfit)
Kontakt do serwisu:
Serwis NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła
tel. +48 22 773 62 10
e-mail: reklamacje@ntt.pl
KROK TRZECI / Po kontakcie z serwisem i przydzieleniu numeru serwisowego RMA, przygotuj paczkę do wysyłki.
- Nie musisz posiadać oryginalnego opakowania
- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe
- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego
- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze
KROK CZWARTY / Nadaj paczkę na adres serwisu (wspomniany w kroku drugim) dowolnym kurierem lub pocztą. Teraz pozostało czekać na kontakt ze strony serwisu w sprawie Twojej reklamacji. Ten proces trwa zwykle do 5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki
Jak zwrócić produkt?
Zwrot produktu obejmuje produkty które są sprawne lecz chcesz je zwrócić z powodu: niezgodności towaru z umową lub skorzystania z prawa do zwrotu towaru w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz zwrotu. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie zwrotu mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.
Link do pobrania formularza zwrotu:
KROK DRUGI / Po uzupełnieniu formularza, przygotuj paczkę do wysyłki
- Jeśli jest to możliwe, wyślij produkt w oryginalnym opakowaniu
- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe
- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego
- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze
KROK TRZECI / Nadaj paczkę na adres sklepu Amazfit Polska:
Sklep NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła
Teraz pozostało czekać na kontakt ze sklepu z potwierdzeniem otrzymania przesyłki. Proces rozpatrzenia zwrotu trwa zwykle do 3 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Następnie zależnie od decyzji, zostaje zlecony zwrot środków na konto, które powinny pojawić się w ciągu 2 dni roboczych.
Jak dokonać zwrotu lub reklamacji - krok po kroku
Jak zareklamować produkt?
Reklamacja produktu obejmuje produkty uszkodzone. Wybierz tą formę zgłoszenia, jeśli zamówiony produkt jest niesprawny i chcesz zrealizować naprawę gwarancyjną, pogwarancyjną lub zgłosić reklamację na zasadach rękojmii.KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz reklamacyjny. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie reklamacyjne mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.
Link do pobrania formularza reklamacyjnego:
KROK DRUGI / Skontaktuj się z serwisem NTT (Autoryzowanym serwisem urządzeń Amazfit)
Kontakt do serwisu:
Serwis NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła
tel. +48 22 773 62 10
e-mail: reklamacje@ntt.pl
KROK TRZECI / Po kontakcie z serwisem i przydzieleniu numeru serwisowego RMA, przygotuj paczkę do wysyłki.
- Nie musisz posiadać oryginalnego opakowania
- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe
- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego
- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze
KROK CZWARTY / Nadaj paczkę na adres serwisu (wspomniany w kroku drugim) dowolnym kurierem lub pocztą. Teraz pozostało czekać na kontakt ze strony serwisu w sprawie Twojej reklamacji. Ten proces trwa zwykle do 5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki
Jak zwrócić produkt?
Zwrot produktu obejmuje produkty które są sprawne lecz chcesz je zwrócić z powodu: niezgodności towaru z umową lub skorzystania z prawa do zwrotu towaru w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz zwrotu. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie zwrotu mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.
Link do pobrania formularza zwrotu:
KROK DRUGI / Po uzupełnieniu formularza, przygotuj paczkę do wysyłki
- Jeśli jest to możliwe, wyślij produkt w oryginalnym opakowaniu
- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe
- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego
- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze
KROK TRZECI / Nadaj paczkę na adres sklepu Amazfit Polska:
Sklep NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła
Teraz pozostało czekać na kontakt ze sklepu z potwierdzeniem otrzymania przesyłki. Proces rozpatrzenia zwrotu trwa zwykle do 3 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Następnie zależnie od decyzji, zostaje zlecony zwrot środków na konto, które powinny pojawić się w ciągu 2 dni roboczych.