Zwroty i reklamacje - Oficjalny sklep Amazfit Polska

Jak dokonać zwrotu lub reklamacji produktów zakupionych w sklepie Amazfitpolska.pl - krok po kroku

Jak zareklamować produkt?

Reklamacja produktu obejmuje produkty uszkodzone. Wybierz tą formę zgłoszenia, jeśli zamówiony produkt jest niesprawny i chcesz zrealizować naprawę gwarancyjną, pogwarancyjną lub zgłosić reklamację na zasadach rękojmii.

KROK PIERWSZY / Zgłoś reklamację do serwisu producenta poprzez formularz znajdujący się pod adresem https://support.amazfit.com/pl/repair/index. (możliwość wybrania formularza w języku polskim w prawym-górnym rogu)

- wymagane załączenie skanu/zdjęcia dowodu zakupu

KROK DRUGI / W odpowiedzi na zgłoszenie Serwis AmazFit/Zepp prześle na maila podanego w formularzu list przewozowy oraz szczegółową instrukcę wysyłki uszkodzonego urządzenia. Zgłoszenie obsługiwane jest w trybie Door-To-Door (koszty transportu ponosi producent)

KROK TRZECI / Wyślij urządzenie zgodnie z instrukcją przekazaną przez serwis. Wraz z urządzeniem należy wysłać podstawowe akcesoria (pasek, ładowarka).

- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe

KROK CZWARTY / Aktualny status zgłoszenia można sprawdzić poprzez formularz znajdujący się na stronie: https://b2bportal.sertec360.com/Repairstatus/PL/

Kontakt do serwisu z obsługą w języku polskim: zepp.service.pl@sertec360.com

Jak zwrócić produkt?

Zwrot produktu obejmuje produkty które są sprawne lecz chcesz je zwrócić z powodu: niezgodności towaru z umową lub skorzystania z prawa do zwrotu towaru w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.

KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz zwrotu. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie zwrotu mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.

Link do pobrania formularza zwrotu:

POBIERZ FORMULARZ TUTAJ

KROK DRUGI / Po uzupełnieniu formularza, przygotuj paczkę do wysyłki

- Jeśli jest to możliwe, wyślij produkt w oryginalnym opakowaniu

- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe

- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego

- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze

KROK TRZECI / Nadaj paczkę na adres sklepu Amazfit Polska:

Sklep NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła

Teraz pozostało czekać na kontakt ze sklepu z potwierdzeniem otrzymania przesyłki. Proces rozpatrzenia zwrotu trwa zwykle do 3 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Następnie zależnie od decyzji, zostaje zlecony zwrot środków na konto, które powinny pojawić się w ciągu 2 dni roboczych.

Jak dokonać zwrotu lub reklamacji produktów zakupionych w sklepie Amazfitpolska.pl - krok po kroku

Jak zareklamować produkt?

Reklamacja produktu obejmuje produkty uszkodzone. Wybierz tą formę zgłoszenia, jeśli zamówiony produkt jest niesprawny i chcesz zrealizować naprawę gwarancyjną, pogwarancyjną lub zgłosić reklamację na zasadach rękojmii.

KROK PIERWSZY / Zgłoś reklamację do serwisu producenta poprzez formularz znajdujący się pod adresem https://support.amazfit.com/pl/repair/index. (możliwość wybrania formularza w języku polskim w prawym-górnym rogu)

- wymagane załączenie skanu/zdjęcia dowodu zakupu

KROK DRUGI / W odpowiedzi na zgłoszenie Serwis AmazFit/Zepp prześle na maila podanego w formularzu list przewozowy oraz szczegółową instrukcę wysyłki uszkodzonego urządzenia. Zgłoszenie obsługiwane jest w trybie Door-To-Door (koszty transportu ponosi producent)

KROK TRZECI / Wyślij urządzenie zgodnie z instrukcją przekazaną przez serwis. Wraz z urządzeniem należy wysłać podstawowe akcesoria (pasek, ładowarka).

- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe

KROK CZWARTY / Aktualny status zgłoszenia można sprawdzić poprzez formularz znajdujący się na stronie: https://b2bportal.sertec360.com/Repairstatus/PL/

Kontakt do serwisu z obsługą w języku polskim: zepp.service.pl@sertec360.com

Jak zwrócić produkt?

Zwrot produktu obejmuje produkty które są sprawne lecz chcesz je zwrócić z powodu: niezgodności towaru z umową lub skorzystania z prawa do zwrotu towaru w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.

KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz zwrotu. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie zwrotu mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.

Link do pobrania formularza zwrotu:

POBIERZ FORMULARZ TUTAJ

KROK DRUGI / Po uzupełnieniu formularza, przygotuj paczkę do wysyłki

- Jeśli jest to możliwe, wyślij produkt w oryginalnym opakowaniu

- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe

- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego

- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze

KROK TRZECI / Nadaj paczkę na adres sklepu Amazfit Polska:

Sklep NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła

Teraz pozostało czekać na kontakt ze sklepu z potwierdzeniem otrzymania przesyłki. Proces rozpatrzenia zwrotu trwa zwykle do 3 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Następnie zależnie od decyzji, zostaje zlecony zwrot środków na konto, które powinny pojawić się w ciągu 2 dni roboczych.

Jak dokonać zwrotu lub reklamacji produktów zakupionych w sklepie Amazfitpolska.pl - krok po kroku

Jak zareklamować produkt?

Reklamacja produktu obejmuje produkty uszkodzone. Wybierz tą formę zgłoszenia, jeśli zamówiony produkt jest niesprawny i chcesz zrealizować naprawę gwarancyjną, pogwarancyjną lub zgłosić reklamację na zasadach rękojmii.

KROK PIERWSZY / Zgłoś reklamację do serwisu producenta poprzez formularz znajdujący się pod adresem https://support.amazfit.com/pl/repair/index. (możliwość wybrania formularza w języku polskim w prawym-górnym rogu)

- wymagane załączenie skanu/zdjęcia dowodu zakupu

KROK DRUGI / W odpowiedzi na zgłoszenie Serwis AmazFit/Zepp prześle na maila podanego w formularzu list przewozowy oraz szczegółową instrukcę wysyłki uszkodzonego urządzenia. Zgłoszenie obsługiwane jest w trybie Door-To-Door (koszty transportu ponosi producent)

KROK TRZECI / Wyślij urządzenie zgodnie z instrukcją przekazaną przez serwis. Wraz z urządzeniem należy wysłać podstawowe akcesoria (pasek, ładowarka).

- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe

KROK CZWARTY / Aktualny status zgłoszenia można sprawdzić poprzez formularz znajdujący się na stronie: https://b2bportal.sertec360.com/Repairstatus/PL/

Kontakt do serwisu z obsługą w języku polskim: zepp.service.pl@sertec360.com

Jak zwrócić produkt?

Zwrot produktu obejmuje produkty które są sprawne lecz chcesz je zwrócić z powodu: niezgodności towaru z umową lub skorzystania z prawa do zwrotu towaru w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.

KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz zwrotu. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie zwrotu mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.

Link do pobrania formularza zwrotu:

POBIERZ FORMULARZ TUTAJ

KROK DRUGI / Po uzupełnieniu formularza, przygotuj paczkę do wysyłki

- Jeśli jest to możliwe, wyślij produkt w oryginalnym opakowaniu

- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe

- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego

- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze

KROK TRZECI / Nadaj paczkę na adres sklepu Amazfit Polska:

Sklep NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła

Teraz pozostało czekać na kontakt ze sklepu z potwierdzeniem otrzymania przesyłki. Proces rozpatrzenia zwrotu trwa zwykle do 3 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Następnie zależnie od decyzji, zostaje zlecony zwrot środków na konto, które powinny pojawić się w ciągu 2 dni roboczych.