Zwroty i reklamacje - Oficjalny sklep Amazfit Polska

Jak dokonać zwrotu lub reklamacji - krok po kroku

Jak zareklamować produkt?

Reklamacja produktu obejmuje produkty uszkodzone. Wybierz tą formę zgłoszenia, jeśli zamówiony produkt jest niesprawny i chcesz zrealizować naprawę gwarancyjną, pogwarancyjną lub zgłosić reklamację na zasadach rękojmii.

KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz reklamacyjny. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie reklamacyjne mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.

Link do pobrania formularza reklamacyjnego:

POBIERZ FORMULARZ TUTAJ

KROK DRUGI / Skontaktuj się z serwisem NTT (Autoryzowanym serwisem urządzeń Amazfit)

Kontakt do serwisu:

Serwis NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła
tel. +48 22 773 62 10
e-mail: reklamacje@ntt.pl

KROK TRZECI / Po kontakcie z serwisem i przydzieleniu numeru serwisowego RMA, przygotuj paczkę do wysyłki.

- Nie musisz posiadać oryginalnego opakowania

- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe

- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego

- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze

KROK CZWARTY / Nadaj paczkę na adres serwisu (wspomniany w kroku drugim) dowolnym kurierem lub pocztą. Teraz pozostało czekać na kontakt ze strony serwisu w sprawie Twojej reklamacji. Ten proces trwa zwykle do 5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki

Jak zwrócić produkt?

Zwrot produktu obejmuje produkty które są sprawne lecz chcesz je zwrócić z powodu: niezgodności towaru z umową lub skorzystania z prawa do zwrotu towaru w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.

KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz zwrotu. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie zwrotu mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.

Link do pobrania formularza zwrotu:

POBIERZ FORMULARZ TUTAJ

KROK DRUGI / Po uzupełnieniu formularza, przygotuj paczkę do wysyłki

- Jeśli jest to możliwe, wyślij produkt w oryginalnym opakowaniu

- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe

- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego

- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze

KROK TRZECI / Nadaj paczkę na adres sklepu Amazfit Polska:

Sklep NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła

Teraz pozostało czekać na kontakt ze sklepu z potwierdzeniem otrzymania przesyłki. Proces rozpatrzenia zwrotu trwa zwykle do 3 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Następnie zależnie od decyzji, zostaje zlecony zwrot środków na konto, które powinny pojawić się w ciągu 2 dni roboczych.

Jak dokonać zwrotu lub reklamacji - krok po kroku

Jak zareklamować produkt?

Reklamacja produktu obejmuje produkty uszkodzone. Wybierz tą formę zgłoszenia, jeśli zamówiony produkt jest niesprawny i chcesz zrealizować naprawę gwarancyjną, pogwarancyjną lub zgłosić reklamację na zasadach rękojmii.

KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz reklamacyjny. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie reklamacyjne mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.

Link do pobrania formularza reklamacyjnego:

POBIERZ FORMULARZ TUTAJ

KROK DRUGI / Skontaktuj się z serwisem NTT (Autoryzowanym serwisem urządzeń Amazfit)

Kontakt do serwisu:

Serwis NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła
tel. +48 22 773 62 10
e-mail: reklamacje@ntt.pl

KROK TRZECI / Po kontakcie z serwisem i przydzieleniu numeru serwisowego RMA, przygotuj paczkę do wysyłki.

- Nie musisz posiadać oryginalnego opakowania

- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe

- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego

- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze

KROK CZWARTY / Nadaj paczkę na adres serwisu (wspomniany w kroku drugim) dowolnym kurierem lub pocztą. Teraz pozostało czekać na kontakt ze strony serwisu w sprawie Twojej reklamacji. Ten proces trwa zwykle do 5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki

Jak zwrócić produkt?

Zwrot produktu obejmuje produkty które są sprawne lecz chcesz je zwrócić z powodu: niezgodności towaru z umową lub skorzystania z prawa do zwrotu towaru w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.

KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz zwrotu. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie zwrotu mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.

Link do pobrania formularza zwrotu:

POBIERZ FORMULARZ TUTAJ

KROK DRUGI / Po uzupełnieniu formularza, przygotuj paczkę do wysyłki

- Jeśli jest to możliwe, wyślij produkt w oryginalnym opakowaniu

- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe

- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego

- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze

KROK TRZECI / Nadaj paczkę na adres sklepu Amazfit Polska:

Sklep NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła

Teraz pozostało czekać na kontakt ze sklepu z potwierdzeniem otrzymania przesyłki. Proces rozpatrzenia zwrotu trwa zwykle do 3 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Następnie zależnie od decyzji, zostaje zlecony zwrot środków na konto, które powinny pojawić się w ciągu 2 dni roboczych.

Jak dokonać zwrotu lub reklamacji - krok po kroku

Jak zareklamować produkt?

Reklamacja produktu obejmuje produkty uszkodzone. Wybierz tą formę zgłoszenia, jeśli zamówiony produkt jest niesprawny i chcesz zrealizować naprawę gwarancyjną, pogwarancyjną lub zgłosić reklamację na zasadach rękojmii.

KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz reklamacyjny. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie reklamacyjne mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.

Link do pobrania formularza reklamacyjnego:

POBIERZ FORMULARZ TUTAJ

KROK DRUGI / Skontaktuj się z serwisem NTT (Autoryzowanym serwisem urządzeń Amazfit)

Kontakt do serwisu:

Serwis NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła
tel. +48 22 773 62 10
e-mail: reklamacje@ntt.pl

KROK TRZECI / Po kontakcie z serwisem i przydzieleniu numeru serwisowego RMA, przygotuj paczkę do wysyłki.

- Nie musisz posiadać oryginalnego opakowania

- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe

- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego

- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze

KROK CZWARTY / Nadaj paczkę na adres serwisu (wspomniany w kroku drugim) dowolnym kurierem lub pocztą. Teraz pozostało czekać na kontakt ze strony serwisu w sprawie Twojej reklamacji. Ten proces trwa zwykle do 5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki

Jak zwrócić produkt?

Zwrot produktu obejmuje produkty które są sprawne lecz chcesz je zwrócić z powodu: niezgodności towaru z umową lub skorzystania z prawa do zwrotu towaru w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.

KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz zwrotu. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie zwrotu mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.

Link do pobrania formularza zwrotu:

POBIERZ FORMULARZ TUTAJ

KROK DRUGI / Po uzupełnieniu formularza, przygotuj paczkę do wysyłki

- Jeśli jest to możliwe, wyślij produkt w oryginalnym opakowaniu

- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe

- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego

- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze

KROK TRZECI / Nadaj paczkę na adres sklepu Amazfit Polska:

Sklep NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła

Teraz pozostało czekać na kontakt ze sklepu z potwierdzeniem otrzymania przesyłki. Proces rozpatrzenia zwrotu trwa zwykle do 3 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Następnie zależnie od decyzji, zostaje zlecony zwrot środków na konto, które powinny pojawić się w ciągu 2 dni roboczych.