Zwroty i reklamacje - Oficjalny sklep Amazfit Polska

Jak dokonać zwrotu lub reklamacji produktów zakupionych w sklepie Amazfitpolska.pl - krok po kroku

Jak zareklamować produkt?

Reklamacja produktu obejmuje produkty uszkodzone. Wybierz tą formę zgłoszenia, jeśli zamówiony produkt jest niesprawny i chcesz zrealizować naprawę gwarancyjną, pogwarancyjną lub zgłosić reklamację na zasadach rękojmii.

KROK PIERWSZY / Zgłoś reklamację do serwisu Amazfit, poprzez formularz, znajdujący się pod adresem https://support.amazfitpolska.pl/ PRZEJDŹ TUTAJ.  Oczekuj na informację zwrotną z serwisu z dalszymi instrukcjami postępowania.

KROK DRUGI / Wyślij uszkodzone urządzenie zgodnie z instrukcjami przekazanymi przez serwis.


Dane kontaktowe do serwisu: 

Autoryzowane Centrum Serwisowe Amazfit.
NTT System S.A.  
Zakręt, Trakt Brzeski 89

05-077 Warszawa- Wesoła 
e-mail: serwis@amazfitpolska.pl

KROK TRZECI / Oczekuj na kontakt ze strony serwisu w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia reklamacji.

Jak zwrócić produkt?

Zwrot produktu obejmuje produkty które są sprawne lecz chcesz je zwrócić z powodu: niezgodności towaru z umową lub skorzystania z prawa do zwrotu towaru w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.

KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz zwrotu. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie zwrotu mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.

Link do pobrania formularza zwrotu:

POBIERZ FORMULARZ TUTAJ

KROK DRUGI / Po uzupełnieniu formularza, przygotuj paczkę do wysyłki

- Jeśli jest to możliwe, wyślij produkt w oryginalnym opakowaniu

- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe

- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego

- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze

KROK TRZECI / Nadaj paczkę na adres sklepu Amazfit Polska:

Sklep NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89

05-077 Warszawa-Wesoła

Teraz pozostało czekać na kontakt ze sklepu z potwierdzeniem otrzymania przesyłki. Proces rozpatrzenia zwrotu trwa zwykle do 3 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Następnie zależnie od decyzji, zostaje zlecony zwrot środków na konto, które powinny pojawić się w ciągu 2 dni roboczych.

Jak dokonać zwrotu lub reklamacji produktów zakupionych w sklepie Amazfitpolska.pl - krok po kroku

Jak zareklamować produkt?

Reklamacja produktu obejmuje produkty uszkodzone. Wybierz tą formę zgłoszenia, jeśli zamówiony produkt jest niesprawny i chcesz zrealizować naprawę gwarancyjną, pogwarancyjną lub zgłosić reklamację na zasadach rękojmii.

KROK PIERWSZY / Zgłoś reklamację do serwisu Amazfit, poprzez formularz, znajdujący się pod adresem https://support.amazfitpolska.pl/ PRZEJDŹ TUTAJ.  Oczekuj na informację zwrotną z serwisu z dalszymi instrukcjami postępowania.

KROK DRUGI / Wyślij uszkodzone urządzenie zgodnie z instrukcjami przekazanymi przez serwis.


Dane kontaktowe do serwisu: 


Autoryzowane Centrum Serwisowe Amazfit.
NTT System S.A.
Zakręt, Trakt Brzeski 89

05-077 Warszawa Wesoła
e-mail: serwis@amazfitpolska.pl 

KROK TRZECI / Oczekuj na kontakt ze strony serwisu w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia reklamacji.

Jak zwrócić produkt?

Zwrot produktu obejmuje produkty które są sprawne lecz chcesz je zwrócić z powodu: niezgodności towaru z umową lub skorzystania z prawa do zwrotu towaru w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.

KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz zwrotu. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie zwrotu mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.

Link do pobrania formularza zwrotu:

POBIERZ FORMULARZ TUTAJ

KROK DRUGI / Po uzupełnieniu formularza, przygotuj paczkę do wysyłki

- Jeśli jest to możliwe, wyślij produkt w oryginalnym opakowaniu

- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe

- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego

- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze

KROK TRZECI / Nadaj paczkę na adres sklepu Amazfit Polska:

Sklep NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89
05-077 Warszawa-Wesoła

Teraz pozostało czekać na kontakt ze sklepu z potwierdzeniem otrzymania przesyłki. Proces rozpatrzenia zwrotu trwa zwykle do 3 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Następnie zależnie od decyzji, zostaje zlecony zwrot środków na konto, które powinny pojawić się w ciągu 2 dni roboczych.

Jak dokonać zwrotu lub reklamacji produktów zakupionych w sklepie Amazfitpolska.pl - krok po kroku

Jak zareklamować produkt?

Reklamacja produktu obejmuje produkty uszkodzone. Wybierz tą formę zgłoszenia, jeśli zamówiony produkt jest niesprawny i chcesz zrealizować naprawę gwarancyjną, pogwarancyjną lub zgłosić reklamację na zasadach rękojmii.

KROK PIERWSZY / Zgłoś reklamację do serwisu Amazfit, poprzez formularz, znajdujący się pod adresem https://www.mgservice.cc/hm PRZEJDŹ TUTAJ.  Oczekuj na informację zwrotną z serwisu z dalszymi instrukcjami postępowania.

KROK DRUGI / Wyślij uszkodzone urządzenie zgodnie z instrukcjami przekazanymi przez serwis.


Dane kontaktowe do serwisu:


Autoryzowane Centrum Serwisowe Amazfit
NTT System S.A. 
Zakręt, Trakt Brzeski 89

05-077 Warszawa- Wesoła
e-mail:serwis@amazfitpolska.pl

KROK TRZECI / Oczekuj na kontakt ze strony serwisu w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia reklamacji.

Jak zwrócić produkt?

Zwrot produktu obejmuje produkty które są sprawne lecz chcesz je zwrócić z powodu: niezgodności towaru z umową lub skorzystania z prawa do zwrotu towaru w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.

KROK PIERWSZY / Pobierz i uzupełnij formularz zwrotu. W późniejszym etapie, dołączysz go do przesyłki. Jeśli wysyłasz zgłoszenie zwrotu mailowo, dołącz go także do wiadomości jako załącznik.

Link do pobrania formularza zwrotu:

POBIERZ FORMULARZ TUTAJ

KROK DRUGI / Po uzupełnieniu formularza, przygotuj paczkę do wysyłki

- Jeśli jest to możliwe, wyślij produkt w oryginalnym opakowaniu

- Postaraj się zabezpieczyć przesyłkę najlepiej jak to możliwe

- Włóż do środka przesyłki formularz reklamacji z danymi umożliwiającymi identyfikację kupującego

- Przesyłka nie może być nadana z opcją płatności za koszt przesyłki przy odbiorze

KROK TRZECI / Nadaj paczkę na adres sklepu Amazfit Polska:

Sklep NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89

05-077 Warszawa-Wesoła

Teraz pozostało czekać na kontakt ze sklepu z potwierdzeniem otrzymania przesyłki. Proces rozpatrzenia zwrotu trwa zwykle do 3 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Następnie zależnie od decyzji, zostaje zlecony zwrot środków na konto, które powinny pojawić się w ciągu 2 dni roboczych.