Regulamin konkursu - Dołącz do Amazfit Team na 44. Maraton Warszawski

REGULAMIN KONKURSU DOŁĄCZ DO AMAZFIT TEAM NA 44. MARATON WARSZAWSKI

I. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady konkursu pod nazwą „Dołącz do Amazfit Team na 44. Maraton Warszawski lub 1. Pekao S.A. Warszawską Dychę”.

2. Konkurs zostanie przeprowadzony za pośrednictwem portali społecznościowych pod adresem www.facebook.com (dalej: Facebook) oraz www.instagram.com (dalej: Instagram) w ramach których zarejestrowani użytkownicy mogą tworzyć sieci i grupy, dzielić się wiadomościami i zdjęciami oraz korzystać z aplikacji, będących własnością Meta Platforms Ireland Limited, Inc. z siedzibą w Dublinie w Irlandii.

3. Konkurs rozpocznie się 16 sierpnia 2022 roku o godz. 12:00:00 CET i zakończy się w dniu 22 września 2022 roku o godz. 23:59:59 CET.

4. Organizatorem konkursu jest Marcin Połeć MMR Agency.

5. Organizator zapewnia, że Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną ani grą, której wynik zależy od przypadku.

6. Do Konkursu zakwalifikowana może być wyłącznie osoba fizyczna o pełnej lub ograniczonej zdolności do czynności prawnych, którzy w dniu przystąpienia do konkursu mają ukończony 18 r.ż. w przypadku chęci wzięcia udziału w maratonie lub 16 r.ż. w przypadku chęci wzięcia udziału w biegu na 10 km, o ile w dniu przystąpienia do Konkursu spełnia następujące warunki: a. posiada miejsce stałego zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; b. zapoznała się z zasadami Konkursu i treścią Regulaminu, przy czym w przypadku osób o ograniczonej zdolności do czynności prawnych zasadami Konkursu i treścią Regulaminu musi zapoznać się także rodzic (opiekun prawny); c. zaakceptowała wszystkie postanowienia Regulaminu, przy czym w przypadku osób o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, na udział dziecka (podopiecznego) w Konkursie zgodę wyraża rodzic lub opiekun prawny.

7. Przystępując do Konkursu, Uczestnik zapewnia, że występuje w charakterze konsumenta w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 459), tj. nie działa w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową.

8. Organizator ponosi odpowiedzialność za zgodną z prawem i dobrymi obyczajami organizację Konkursu, a odpowiedzialność właściciela Facebooka i Instagrama jest w tym zakresie wyłączona.

9. Facebook.com i Instagram.com są znakami towarowym zastrzeżonym przez Meta Platforms Ireland Limited Inc. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez serwis Facebook lub Instagram ani z nim związany.

10. Informacje podawane przez osobę zgłaszającą udział w Konkursie są informacjami udostępnionymi Organizatorowi, a nie portalowi Facebook.com czy Instagram.com. Informacje te będą wykorzystane wyłącznie na potrzeby zakwalifikowania i przeprowadzenia Konkursu.

II. Zasady Konkursu

1. Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest posiadanie aktywnego konta na Facebooku lub Instagramie.

2. W Konkursie wezmą udział te osoby, które dokonają w czasie jego trwania zgłoszenia.

3. Uczestnictwo w Konkursie jest nieodpłatne.

4. Celem Konkursu jest wyłonienie wśród Uczestników trzydziestu (30) zwycięzców, którzy prześlą swoje zgłoszenia poprzez formularz dostępny na stronie https://docs.google.com/forms/d/1ik32FQ6iMFzZH7CRJyjiDkya730-CoQs787wX90wRH8/.

5. Zadanie polega na zgłoszeniu poprzez formularz, do którego link dostępny jest w pkt. 4 Zasad Konkursu. Z nadesłanych zgłoszeń komisja konkursowa wytypuje zwycięzców.

6. Brane pod uwagę będą jedynie zgłoszenia zawierające prawdziwe dane oraz poprawne adresy mailowe i numery kontaktowe.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji poprawności danych przesłanych w formularzu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, zgłoszenie będzie traktowane jako nieważne.

8. Zwycięzcy Konkursu wyrażają zgodę na nieodpłatne wykorzystanie wizerunku utrwalonego w formie fotografii lub zapisu wideo oraz udzielają Organizatorowi nieodpłatnej licencji na wykorzystanie go na wszystkich polach eksploatacji, w tym: utrwalania i rozpowszechniania w dowolnej formie oraz wprowadzanie do pamięci komputera, wykorzystania do promocji marki i produktów Amazfit, zamieszczania i publikowania na profilach social media, w promocyjnych materiałach drukowanych, prasie, na stronach internetowych oraz w przekazach telewizyjnych.

9. Udział w Konkursie jest możliwy tylko i wyłącznie w razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w tym wizerunku oraz wiąże się z przekazaniem następujących danych osobowych Uczestnika: a. imię i nazwisko Uczestnika; b. data urodzenia; c. nazwa użytkownika na Facebooku lub Instagramie, którą posługuje się Uczestnik na danym portalu; d. numer telefonu oraz adres e-mail do kontaktu na potrzeby realizacji przekazania Nagrody.

10. Wysłanie zgłoszenia przez Uczestnika równoznaczne jest z akceptacją Regulaminu i przystąpieniem do Konkursu;

III. Zasady przyznawania nagród

1. Organizator przewidział następujące nagrody dla Uczestników: kod umożliwiający bezpłatną rejestrację w 44. Maratonie Warszawskim lub 1. Pekao S.A. Warszawska Dycha, koszulkę biegową oraz zestaw gadżetów sygnowanych logo Amazfit dla każdego z nagrodzonych Uczestników.

2. Uczestnicy nie nabywają prawa do nagrody, jeżeli nie spełnili któregokolwiek z warunków określonych w Regulaminie, a także jeśli nie potwierdzili danych osobowych i chęci odbioru nagrody. W takim przypadku, nagroda przechodzi na kolejną osobę.

3. Nie można zastrzec szczególnych właściwości nagrody ani wymienić jej na inną. Uczestnik, któremu przyznano nagrodę nie może otrzymać w zamian za nagrodę ekwiwalentu pieniężnego lub rzeczowego.

4. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi 23 września 2022.

5. Uczestnicy, którym przyznano nagrodę zostaną ogłoszeni w komentarzu pod Postem Konkursowym na profilu facebook.com/AmazfitPoland w serwisie Facebook.com.

6. Uczestnicy, którym przyznano nagrodę otrzymają wiadomość e-mail z instrukcjami odbioru Nagrody.

7. W przypadku nieskontaktowania się z Organizatorem w ciągu 24 godzin od chwili opublikowania wyników Konkursu, roszczenie o wydanie nagrody wygasa, a nagroda pozostaje przekazana osobie, która jako kolejna wykonała poprawnie zlecone Zadanie. 8. W razie uznania przez Organizatora, iż wątpliwości wymagają wyjaśnienia w związku z udziałem Uczestnika w Konkursie, Organizator będzie kontaktować się z Uczestnikiem za pomocą adresu e-mail lub numeru telefonu.

IV Przetwarzanie danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych zebranych na potrzeby realizacji Konkursu jest Marcin Połeć MMR Agency. W zakresie danych osobowych gromadzonych w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów podatkowych, administratorem danych osobowych jest Organizator.

2. Dane osobowe Uczestników niniejszego Konkursu są przetwarzane przez Marcin Połeć MMR Agency w celu przeprowadzenia Konkursu w zakresie imienia, nazwiska, daty urodzenia Uczestnika. Dane osobowe Uczestników, którzy za sprawą poprawnego wykonania Zadania, nabyli prawo do Nagrody także w zakresie nazwiska Uczestnika, adresu e-mail, numeru telefonu oraz adresu zamieszkania, będą przetwarzane przez Organizatora wyłącznie w celach związanych przedmiotowo z przeprowadzeniem Konkursu, tj. w celach związanych z prawem danego Uczestnika do uzyskania Nagrody, wydania Nagrody, ogłoszenia wyników Konkursu i rozpatrzenia ewentualnych reklamacji - zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Dane te zostaną usunięte po zakończeniu okresu możliwości wnoszenia reklamacji.

3. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane: - w celu realizacji Konkursu – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umowy, - w celu ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora.

4. Przekazanie danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w Konkursie. Osoba, której dane osobowe przetwarzane są w związku z Konkursem, ma w każdym czasie prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do żądania przeniesienia swoich danych, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.

5. W ramach realizacji Konkursu, dane będą dostępne dla podmiotów trzecich, w tym podwykonawców organizatora oraz dostawców systemów informatycznych i wsparcia technicznego tych systemów na podstawie odpowiednich umów o powierzeniu przetwarzania danych.

6. Dane osobowe Uczestników będą przechowywane przez okres trwania Konkursu oraz okres, w którym Uczestnik będzie uprawiony do złożenia reklamacji. Okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora.

7. Organizator nie będzie przekazywał danych osobowych podmiotom zlokalizowanym w Chińskiej Republice Ludowej. 8. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez Marcin Połeć MMR Agency można uzyskać kontaktując się pod adresem daneosobowe@mmragency.pl